[bcn-pm] avui toca reunió dels mongers

Alex Muntada alexm a alexm.org
dij set 30 15:25:49 PDT 2010

+ Miguel Ruiz <miguel a miguel-ruiz.com>:

> L'he proposat per diversificar una mica el tema dels llibres. Ja sé que som
> una comunitat de Perl, però crec que tots tenim, com a mínim, curiositat
> per altres lleguatges ;)

Això no t'ho nego pas i jo crec que és bo dominar diversos llenguatges de
programació. Però si hem de demanar a Shadowcat que ens compri alguns
llibres, no veig gaire lògic que els demanem un llibre d'Erlang, sincerament.

Ara, si algú el vol comprar i donar-lo a la «biblioteca», serà ben rebut.
Recordeu que la biblioteca és al github també:

http://github.com/alexm/acme-pm-barcelona/wiki/Biblioteca

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>