[bcn-pm] avui toca reunió dels mongers

Alex Muntada alexm a alexm.org
dij set 30 15:22:39 PDT 2010

+ Jose Luis Martinez <jlmartinez-lists-bcn-pm a capside.com>:

> Aixo es un tema a tractar avui? o per quedar ja directament avui?

Perdoneu, no he estat al cas del correu a la tarda i és cert que
el meu correu podia donar a entendre que proposava el canvi
per avui.

La idea era, tal com hem parlat avui a la reunió, que provem
d'anar-hi per exemple la propera reunió del 28 d'octubre. Però
si algú ja coneix el local o hi va abans i vol comentar què li
sembla, doncs molt millor. A mi m'han comentat que els geeks
hi tenen bona rebuda i que fan un hummus força bo.

En Diego, que s'ha ofert a canviar la data de reunió a la web,
ja s'encarregarà d'actualitzar també el lloc de reunió :P

http://github.com/alexm/barcelona.pm.org

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>