[bcn-pm] Fwd: [pm_groups] Country and/or language specific groups and mailing lists?

Xavier Noria fxn a hashref.com
div set 10 01:33:54 PDT 2010

On Thu, Sep 9, 2010 at 5:17 PM, Alex Muntada <alexm a alexm.org> wrote:

> Hola mongers,
> en Gabor pregunta si algú troba interessant que hi hagi grups
> a nivell nacional o d'àmbit lingüistic enlloc de grups de mongers
> locals com el nostre.
>
> Jo no recordo que hagi sorgit mai el tema de fer un grup només
> d'àmbit català, però potser algú de vosaltres opina que seria
> interessant o útil. Què en penseu?

No ho se, per una banda li veig sentit a un Catalonia.pm o un Spain.pm
com a groups simbolics. Ara mateix si un catala vol trobar comunitat
en catala a la practica suposo que s'apunta a la llista de
Barcelona.pm. Un Catalonia.pm en aquest sentit estaria be.

Per altra banda, els grups neixen de les necessitats i de l'interes de
la gent. En aquest aspecte soc bastant pragmatic personalment, si surt
que surti, i si no surt ja m'esta be. Muntar un Catalonia.pm implica
fer-se carrec d'algunes coses. No es molta feina pero s'ha de fer, no
es gratuit. I el que si que no m'agrada es un grup que figura pero que
no funciona.