[bcn-pm] Comanda de Kindle's

Miguel Ruiz miguel a miguel-ruiz.com
dim nov 23 12:11:19 PST 2010

Hola a tothom,

En una de les últimes quedades (no recordo si va ser la última), uns
quants de nosaltres vam parlar de fer una comanda conjunta a Amazon,
demanant Kindle's.

Finalment m'he decidit a pillar-lo, i em pregunto si algú dels mongers
també en vol un.

Només es poden demanar tres per comanda, o sigui que apart del meu en
puc encarregar dos més, que era el número de persones que el volien
(l'Alex i l'Esteve, oi?).

Demà a la tarda el demanaré, o sigui que si algú s'anima, que es
pronunciï! (Ja parlarem del tema monetari quan se sàpiga el número
d'interessats)

Salut!

--
Miquel Ruiz