[bcn-pm] Interesante articulo sobre una propuesta de logo para perl

Quim Rovira quim a rovira.cat
dim jul 13 09:16:40 PDT 2010

A mi m'agraden molt dues idees: la que acaba d'exposar en Manuel del camell
espatarrat (podria tenir molta conya), i la de fer la versió "calçot" de la
ceba..

A veure si tinc temps de fer algun intent..