[bcn-pm] Acme::PM::Barcelona::2010

Alex Muntada alexm a alexm.org
div gen 29 12:38:05 PST 2010

+ Diego Kuperman <diego a kuperman.com.ar>:

> Si os decantais por esta opcion no tendria problemas
> en hecharos una mano.

Gràcies Diego, però fins que no hi hagi una mica més de
gent disposada a dedicar temps al tema, seguirem amb
el que jo bonament pugui fer al blog.

No és cap crítica, no us ho prengueu malament: tots anem
de corcoll amb un munt de temes i aquest ara per ara no és
urgent ni prioritari.

> La traducción al catalan ya esta empezada, no creo que
> cueste mucho completarla (yo tuve que hacerlo tambien
> con la en castellano).

No ho descarto però de moment no m'hi puc dedicar.
Gràcies per informar-nos de la traducció al català.

Salut i molts records!

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>