[bcn-pm] celebracions a la reunio de mongers de dema

Jordi Delgado jdelgado a lsi.upc.edu
dic gen 27 03:11:36 PST 2010

Hola,

Us anuncio que dos Mongers de Barcelona han defensat el seu
projecte fi de carrera aquesta setmana. Aquest mati ho ha
fet el Raimon a la FIB (amb proposta de MH; Rai, recorda't
del pernil :-)) i l'Esteve ha de fer un tramit aquesta mateixa
setmana i ja haura acabat tambe (encara no l'hem avaluat, pero
la cosa pinta molt, molt be).

Tambe val la pena dir que el PFC del Raimon ha fet un us intensiu
de Perl i d'una llibreria (eodev) creada per un altre Monger, en JJ
(no Jameson, sino Merelo -chiste friki- :-)).

Es de suposar, per tant, que dema dijous al vespre ja tindrem
un parell de bones raons per aixecar unes cervesetes i brindar
pels dos nous enginyers informatics dels Mongers.

Salut!

Jordi

PS: Mentre escrivia aquest missatge em truquen de premsa de la UPC
perque un periodista de laSexta vol tenir una valoracio del nou tablet
de Apple. Al.lucinant. Si l'han anunciat avui! I jo que co**ons se del
tablet d'Apple?!? En fi, obviament m'he negat a fer cap comentari.
Que me'n comprin un i aleshores ja en parlarem :-)