[bcn-pm] FOSDEM 2010

Gabor Szabo szabgab a gmail.com
diu gen 10 20:24:42 PST 2010

2010/1/11 Alex Muntada <alexm a alexm.org>:

> Acabo de veure que n'hi ha un de Perl,
> potser no hi havia la llista sencera quan
> te l'has mirada tu.

Hola,

no serà un suport de Perl i estic buscant a persones que s'ofereixin
com a voluntaris per a ser a l'estand de Tho poques hores d'ajuda
explicant on són Perl, Perl 6 es és i quin tipus d'eina moderna de
Perl que els visitants.

Si us plau, registra't a la part inferior d'aquesta pàgina o parlar
amb mi (preferiblement en anglès).

http://www.perlfoundation.org/perl5/index.cgi?events

Si us plau, també consideri unir-se a la llista de correu
esdeveniments enumerats en la part superior de la pàgina.

Gabor
amb l'ajuda de la http://translate.google.com/