[bcn-pm] Acme::PM::Barcelona::2010

Xavier Noria fxn a hashref.com
dll gen 4 10:43:30 PST 2010

2010/1/4 Alex Muntada <alexm a alexm.org>:

> Hola mongers,
> en teoria dijous passat tocava reunió, no sé si algú va
> decidir acostar-se al Viena del carrer Pelai...
>
> En qualsevol cas, per començar bé l'any he pensat que
> podríem refer la pàgina principal del grup i he vist dues
> possibilitats:
>
>  1. Fer com els companys de http://madrid.pm.org i
>    apostar per un wiki (en aquest cas, MojoMojo).
>
>  2. Fer com els col·legues de http://london.pm.org i
>    apostar per una web estàtica, però estèticament
>    força més maca (amb possibilitat de posar-hi també
>    un wiki, és clar).

> [...]

Per mi el mes important es que hi hagi una pagina (en el nostre
domini), i instruccions clares sobre les reunions. Les instruccions i
la descripcio del grup crec que haurien de estar ben evidents a la
home (no les veig com a posts).

Com a wish list m'agradaria que el disseny a ser possible no fos una
cutrada, pero aixo ja depen del que trobem.

Del que proposes 3) sembla que seria el mes facil, pero llavors nomes
tenim posts per a posar contingut i el domini es perd a la redireccio.
(Igual es pot posar un proxy i canviar el template ni idea.)

Els fitxers estatics molen pero cal passar-nos instruccions per a fer
deployment, comptes i tal.

Un wiki sembla un bon compromis.