[bcn-pm] beca de programació en perl

Alex Muntada alexm a alexm.org
dic oct 21 08:08:54 PDT 2009

Hola mongers,
el dia de la llibertat del programari, arran de la presentació
que vaig fer al centre cívic del barri de les Corts, vaig conèixer
la Margarita Grabulós de la UB, que necessita algú amb bons
coneixements de Perl perquè els doni un cop de mà amb un
projecte que tenen fet en Perl.

Com que s'han trobat anteriorment que la gent que deia que
sabia Perl al final resultava que no en sabia, em va demanar
ajuda per buscar una persona que s'ajusti al que necessiten:
no cal ser un expert però sí tenir experiència programant amb
Perl i saber entendre el codi d'altres (no serveix haver fet una
pràctica en Perl, per exemple). La feina consistirà en aprendre
com està fet i com funciona el projecte i després fer-hi alguns
canvis. Si no recordo malament, es tracta d'una aplicació feta
amb CGI i DBI per accedir a una base de dades (no crec que
sigui imprescindible que domineu cap de les dues coses si
teniu prou experiència en Perl).

Si teniu algun dubte no tècnic sobre aquest perfil, us prego
que me'l feu arribar a mi i us indicaré si s'ajusta al que busca
la Margarita. De la mateixa manera, si sou actius a la comunitat
de Perl, comenteu-ho perquè és un punt a valorar positivament
(per exexmple: ser autor al CPAN, participar a perlmonks o a
use.perl, tenir el blog a l'ironman, haver fet xerrades o tallers
de Perl, etc.), tot i que no és imprescindible.

En concret hem parlat d'un contracte de becari inicial per uns
1000 euros durant un mes (això surt per uns 10 euros l'hora
fent 5 hores els dies laborables, per exemple). Si la cosa surt
bé i estan contents, potser es podrà allargar el contracte.

El lloc de feina serà quasi segur a la UB. Aquestes són les
dades de contacte:

Margarita Grabulós <mgrabulos a gmail.com>
Pavelló Rosa (recinte de la Maternitat)
Travessera de les Corts, 131-159
08028 Barcelona
Telèfon 934021576 i 934021640