[bcn-pm] hackaton

Jordi Delgado jdelgado a lsi.upc.edu
dij oct 15 04:09:07 PDT 2009

Hola,

> És una llàstima no poder venir, se m'ha complicat força el calendari
> entre setmana...

La hackaton Smalltalk va anar molt be, en gran (molt GRAN!) part gracies
a l'assistencia d'en Terry i en Xavier, que ens van il.luminar en els
"intringulis" de FluidDB. Resultats? be, ja tenim un parell de prototipus
de classes i ens queda molta feina encara, pero ens ho vam passar MOLT
be.

No recordo si ho vaig fer explicit en el meu missatge inicial, pero
la hackaton es feia conjuntament amb el breakout, i per tant va ser
una hackaton "outdoors". Menys mal que el dia va acompanyar...

En fi, una experiencia a repetir...

Salut!

Jordi