[bcn-pm] Perl es necesario para compilar linux

Jose Luis Perez Diez jluis a escomposlinux.org
dij maig 7 00:01:43 PDT 2009

El Wednesday, 6 de May de 2009 14:42:41 Xavi Drudis Ferran va escriure:
> No, sí la notícia no és que linux necessiti perl, és que no hi hagi
> perl a un entorn teu.

Tens tota la rao, el cas es que volia começar amb una distribució oficial
(Om2009) i afegir el paquets necesaris per compilar per agafar dades pel
how-to.

> Em pensava que els mongers eren com els
> màxims locals: és impossible trobar un entorn al volant seu, per
> petit que sigui sense perl instal·lat.

Quan instalo una imatge es veritat que la instalcio de perl es un dels
primeres tasques que faig i suposo que molst desembolupadors tambe ho fan

EL problema es que no es a la documentació i si son altres dependecies en
temps de compilacio com make i gcc que son molt mes previsibles.

Ara mateix estic investigant per omplir el report del bug i el patch. (he
troban un require 5; # at least perl 5 )