[bcn-pm] dijous toca reunió dels Perl Mongers de Barcelona

ferran a fompi.net ferran a fompi.net
dij ago 27 04:38:20 PDT 2009

El mar, 25-08-2009 a las 15:24 +0200, Alex Muntada escribió:
> http://perl.cat/blog/2009/08/reunio-dels-perl-mongers-de-barcelona.html
>
> Us recordo que aquest dijous 27 d'agost toca una nova reunió dels Perl
> Mongers de Barcelona. És agost i fa calor però segur que us vindrà de
> gust fer una cerveseta fresca en bona companyia, així que no falteu al
> Viena del carrer Pelai a partir de les 20h. Serem com de costum a la
> segona planta, prop de la finestra o no.

Bona tarda ^_^

No recordo si m'he presentat abans, però bones i aquestes coses. Em dic
Ferran, visc a Barcelona fa sis mesets i m'agraden més les rosses amb
pel que les d'escuma.

M'agradaria vindre a conèixer l'ambient i a tots vosaltres, però l'estiu
m'ha deixat la cartera tiritant, així que espero poder vindre a la
següent... Un salut i bones birres!