[bcn-pm] dijous toca reunió dels Perl Mongers de Barcelona

Jordi Delgado jdelgado a lsi.upc.edu
dim ago 25 10:35:17 PDT 2009

Hola,

> Us recordo que aquest dijous 27 d'agost toca una nova reunió dels Perl
> Mongers de Barcelona. És agost i fa calor però segur que us vindrà de
> gust fer una cerveseta fresca en bona companyia, així que no falteu al
> Viena del carrer Pelai a partir de les 20h. Serem com de costum a la
> segona planta, prop de la finestra o no.
>
> Per tal d'animar-vos a venir, tindrem algunes sorpreses:
>
>     * el famós codi de descompte per a comprar a can O'Reilly
>     * el vídeo d'en Piers Cawley cantant a la YAPC::EU::2009
>     * els llibres de regal d'en Christof
> [...]

Procurare venir, pero diumenge marxo a Brest, al congres d'Smalltalk
i estic una mica liat posant-me al dia d'Smalltalk (maleit Perl! :-))

Crec que podre venir, pero. M'agradaria fer una proposta alternativa
al bot IRC, que potser sera mes oportuna, donat qui som...
(dema passat, la proposta :-))

Salut!

Jordi