[bcn-pm] Replicants are like any other machine

Alex Muntada alexm a alexm.org
dll ago 24 10:18:52 PDT 2009

+ Bruno <brunorc a gmail.com>:

> Recuerdo que "Perl en $mi_favorito_movil" era siempre el tema de
> charlas en Barcelona.pm. Entonces, a quien le apetece el Android?

A banda del freerunner, on ja hi tinc perl, m'estic pensat de comprar
el nou samsung amb android, el galaxy i I7500 o esperar-me a què
surti el mòbil de Geek's Phone (www.geeksphone.com) cap al novembre,
que és una empresa de Madrid i promet força a un preu força raonable
(250-300€).

És bo saber que l'android també duu Perl, la cosa serà si només
servirà per fer scripting o també per a fer aplicacions d'android.

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>