[bcn-pm] Curs Smalltalk al Citilab

Jordi Delgado jdelgado a lsi.upc.edu
dij set 18 01:36:06 PDT 2008

Ei!

> Uiiss... no tinc paraules
> Millor una imatge de la joguina q porto a la mà;
>
> http://tinyurl.com/53jtg9

Aixo que portes es un telefon?? Al.lucinant...

Jo el que faig servir ara es un Asus eeepc 701
(si, ja se que l'Aspire one es millor, pero no havia
sortit quan em vaig comprar l'Asus) amb imatges
d'Squeak completes (veig que tu fas servir SqueakLight).
No hi ha cap problema en instal.lar-lo ni en executar-lo,
pero 7 polzades son poques per treballar amb Smalltalk.

Per cert, vaig fer una xerrada per a l'Olimpiada Informatica que es va
fer aqui a la FIB el juny passat. Penso que em va quedar maca i se
m'ha passat pel cap que potser la podria fer en una reunio
dels mongers. El tema es l'auto-referencia dins la programacio
(quines i auto-modificacio, pero tambe avaluacio parcial).
Si us interessa, no s'hi parli mes...

Salut!

Jordi