[bcn-pm] sobre la moderació del canal d'irc a magnet

Alex Muntada alexm a alexm.org
dij oct 16 16:03:13 PDT 2008

Hola mongers,
aquest matí he estat parlant amb en Luís Motta (lmc) i m'ha donat
permisos d'op al nostre canal d'irc #barcelona.pm a irc.perl.org
(dins la xarxa magnet).

Resulta que habitualment els canals d'irc de magnet estan moderats
i no s'hi pot parlar a menys que tinguis «veu». Segons m'explicava
es deu a què tenen una política d'spam i bots molt rigorosa.

Ara que tinc permisos d'op, puc assignar-ne a d'altres membres del
en aparença. Però abans de tancar el canal, us ho volia comunicar
i que feu els comentaris que creieu convenients. Hem estat molt de
temps sense moderar la sala i mai ha passat res, però si les regles
són aquestes tampoc veig cap problema en canviar-ho ja que sempre
acostumem a ser els mateixos.

Li he dit al Luís que en parlaríem més calmadament a la reunió
d'aquest més però he pensat que la resta dels membres de la
llista també podeu opinar, encara que no vingueu a les reunions :-P

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>