[bcn-pm] reunio d'ahir

Esteve Fernandez esteveasindominio.net
Div Nov 30 13:34:49 PST 2007

El Friday 30 November 2007 22:22:53 Xavier Noria escribió:
> Nois vaig força de cul i no vaig poder passar despres de classe,
> podrieu fer cinc centims del que van explicar si us plau?

Un resum breu:

* el Ramón Sangüesa va venir i ens va parlar del Citilab. Vam barallar la idea
de fer alguna xerrada o algun taller allà, però no està res decidit (quan,
què, com)

* Squeak i Scratch. Scratch és un llenguatge/entorn de desenvolupament fet en
Squeak (Smalltalk) pensat per nens, programació orientada a blocs.

* la reunió del mes vinent està al limbo

* com tot deriva de Lisp, C vs C++, les discusions eternes que sempre es
repeteixen :-)

Salutacions.