[bcn-pm] Pagina web etc.

Xavi Drudis Ferran xdrudisatinet.cat
Dij Nov 1 06:50:48 PDT 2007

Perdó per no haver anat a moltes reunions i per contestar tan
tard que no sé si serveix, però he vist un anunci a vilaweb:

http://dominispersonals.com/
 domini .cat, puntcat, català   Ara el teu .CAT més barat!

només 34,95€

Preu normal de tarifa, sense aplicar ofertes i sense IVA.

No els conec de res, no en sé massa de dominis i no m'he llegit
la lletra petita (ni a gran). Però mai se sap si la informació
pot servir de res.

En general a mi em sap greu pagar per una cosa tan abstracta
com un nom, i per tant trobo tots els dominis cars. M'agrada
la cultura catalana i que existeixi el .cat però n'hi ha de més barats.
Feu el que vulgueu, només comparteixo un anunci que he vist.