[bcn-pm] Vectores

Xavier Pegenaute xpegenauteatelepolis.es
Dil Maig 7 10:38:56 PDT 2007

Hola,

no sé si existeix però hi ha alguna manera de poder fer servir un
"vector" el qual pugui borrar elements intermedis i que ell sol es vagi
redimensionant?, potser una llista enllaçada em serviria.

Per altre banda necessito generar documents xml, existeix algun mòdul
que em permeti generar el document còmodament tenint en compte que part
de la informació està en arrays? (es a dir haig de partir el codi per
posar un bucle). Pex:

printaCapceleraXml_Gots();
foreach (@gots){
    printaGotXml();
}
printaPeuXml_Gots();

El que he vist fins ara em sembla que no em permet trencar el document
fins ara,

Gràcies.
Xavi.