[bcn-pm] parametres d'un script

Arnau Bria arnauaemergetux.net
Dij Jul 19 07:03:35 PDT 2007

Hola,

tinc un script al que li passo varies opcions. El problema que em
sorgeix és que les opcions ja són 5 o 6 i m'agradia deslligar l'ordre
i poder passar-hi opcions rollo -o -e...

Mirant per google (he vist un parell d'exemples) veig que el tractament
que es fa és algo com:

while(@ARGV && $ARGV[0] =~ m/^-/) {
$_=shift(@ARGV);

en aquets cas és un exemple que busca -h i -v i res més (si li passo
-v 4 -h, el -h ja no el veu perque surt dle while...), però entenc que
es tracta de pillar el -o, fer el shift, fer un if i cridar a la funció
corresponent i a $ARGV[0] tindria el valor del paràmetre... no se si
m'explico :-(

Però el meu dubte és que si faig:
-o out.txt -e err.txt jo només vull assignar:
$out=out.txt
$err=err.txt

i fer un if per cada opció per fer l'assignament no ho veig molt clar...

Preguto, quina és la millor opció? com ho farieu vosaltres?

gracies!

--
Arnau Bria
http://blog.emergetux.net