[bcn-pm] reunio de juny

Xavier Noria fxnahashref.com
Dma Maig 30 15:06:41 PDT 2006

On May 30, 2006, at 23:11, Esteve Fernandez wrote:

> Ho vam estar parlant al principi i bé, podria preparar-me una sobre
> Lingua::Romana:Perligata (Perl en llatí), per si a algú li interessa.

Entesos. Ara he recordat a mes que l'Enrique Nell em va dir fa uns
dies per mail que es prepararia una xerrada sobre Unicode pel juny.
Si es va parlar a la reunio (vaig arribar mes tard) com a proposta
per a coordinar-nos podriem fer la de Lingua::Romana::Perligata
aquest mes, i la d'Unicode al juliol, t'aniria be d'aquesta manera
Enrique?

-- fxn