[bcn-pm] Date::Manip

Jose Luis Perez Diez wjperezdagencat.net
Dme Maig 17 00:00:18 PDT 2006

On Tuesday 16 May 2006 21:42, Xavier Noria wrote:

> Sembla que les versions anteriors del modul se les han cepillat de
> CPAN i no puc fer servir el diff de
>
>    http://search.cpan.org/tools/DateManip

Em sembla que el canvi es a ParseDate mireu la sortida:
perl -MDate::Manip -le 'Date_Init("DateFormat=Non-US"); print
ParseDate("-12d")."VS".ParseDate("- 12d")."\n"'
2011123122:00:00VS2006050508:49:38

Sembla que en el primer cas el paramentre no es tratat com a Delta