[bcn-pm] Subroutine AUTOLOAD redefined en perl-5.8.8

Xavier Noria fxnahashref.com
Dij Jul 27 02:28:52 PDT 2006

On Jul 27, 2006, at 9:18, Francesc Guasch wrote:

> Hola, tinc un mòdul que fa servir AUTOLOAD, en perl v5.8.4 em
> funciona, però en perl v5.8.8 em surt un warning.
>
>    Subroutine AUTOLOAD redefined at
>
> Tot funciona, però voldria fer desapareixer el warning sense fer
> un no warning redefined. Algú sap per que em passa ?
>
> Així es com carrego l'autoloader:
>
>   use strict;
>   use vars qw($VERSION @ISA @EXPORT @EXPORT_OK $AUTOLOAD $DEBUG);
>   use Class::Std;
>
>   require Exporter;
>   require AutoLoader;
>
>   @ISA = qw(Exporter AutoLoader);

Company of the soul, dues coses:

1. Et cal AutoLoader? Fas anar AutoSplit?

2. Pots enviar un exemple minim que ho reprodueixi? Aqui no ho
aconsegueixo:

   % perl -MAutoLoader -wle 'sub AUTOLOAD { print $] } foo()'
   5.008008

Fins el vespre a qui estigui per aqui!

-- fxn