[bcn-pm] Documentar Perl i persistència

Marc Franquesa marc.franquesaagmail.com
Dis Jul 15 09:52:17 PDT 2006

Primer salutacions en el meu 1er missatge a aquesta llista.

Després  de fer bastants scripts senzills amb Perl, ara em trobo fent
quelcom una mica més seriós i a més amb objectes (uf!). I la veritat
és que perdo molt temps de desenvolupment redescobrint quines parts
dels meus objectes són referències, referències a què, com es diuen
els atributs, ....

¿Hi ha alguna eina per documentar els mòduls Perl tipus JavaDoc/Doxygen?

M'he mirat el tema POD, però la veritat deixa molt que desitjar,
senzillament és 'redactar' la documentació com si ho estiguessis fent
amb un proc de textos. Jo em busco quelcom és automàtic.

La segona pregunta és demanar consell a algú que hagi experimentat més
amb el tema que jo.

Estic fent un mòdul per interpretar un XML i generar un objecte
(compost de refs, arrays i hashes) a partir d'ell. La informació que
se n'extrau ha de ser consultado moltes vegades, però el contingut de
l'XML casi mai canviarà.

Segurament hi ha maneres més ràpides d'accedir a la informació que
parsejar cada cop l'XML, per això el que vull fer és el meu mòdul ho
guardi en un fitxer  que sigui més ràpid i eficient de llegir pel Perl
i fer-lo servir a mode de Caché.

La pregunta és simple: Quina és la forma més eficient en quant a accés
de fer-ho? Tie? DBM?

Evidentment m'interessa quelcom transparent que em permit recuperar-ho
tal com és l'estructura.

Espero haver-me explicat bé. Gràcies

--
"If you don't know where you're going,
any road will take you there" - Lewis Carroll