[bcn-pm] Date, iCal, localtime

Carles Pina i Estany carlesapina.cat
Diu Ago 20 06:33:45 PDT 2006

Hola!

On Aug/20/2006, Xavier Noria wrote:

> Mirant el codi del constructor no tinc clar que entengui
> necessariament que esta en UTC:

caram, segons un exemple d'un lloc jo entenia que sí. Ara no ho tinc a
mà...

De fet fins i tot posaven l'exemple amb localtime que jo posava.

> Llevat que vagi errat, amb el llistat a la ma no acabo de veure fi
> aquest modul pel que fa a zones horaries. Mireu per exemple:
>
> feynman% cat ~/tmp/foo.pl
> use Date::ICal;
>
> $ENV{TZ} = 'CEST';
> print Date::ICal->new(ical=>"TZID=US-Eastern:20060821T080000")->ical
> (localtime => 1), "\n";
> feynman% perl ~/tmp/foo.pl
> 20060821T080000

iep, com a mi. Bé, ho faré semblant a com ho fa l'Alessandro Guardi
(gràcies!) i ho utilitzaré només amb el Timezone. Clar que amb ical em
venia fantàstic, que llegeixo fitxers ICal :-) però no passa res.

Gràcies als dos!

--
Carles Pina i Estany		GPG id: 0x8CBDAE64
	http://pinux.info	Manresa - Barcelona