[bcn-pm] youtube downloader

xdrudis xdrudisatinet.cat
Dij Ago 10 04:29:00 PDT 2006

El Thu, Aug 10, 2006 at 09:36:38AM +0200, Arnau Bria deia:

> a mi em dona un 404 semepre:
>
> $ ./u2b.pl http://www.youtube.com/watch?v=eOX8qXD0q5Y
> Fetching downloading url...
>
> Found: ''

A mi també, però possiblement el videodownloader.net no reconeix
la pàgina que genera youtube perqué no tinc l'extensió del flash
al firefox. No sé com fer veure que la tinc perquè generi la pàgina
amb el flash incrustat (ara es pot obtenir la informació mirant el javascript,
però el videodownload.net no ho deu fer.

Pel mateix motiu tampoc em funciona amb youtube l'extensió ook del firefox...
(amb aquesta no envies les urls del que mires a cap servidor extern, però no
llavors suposo que t'has d'anar actualitzant a mesura que les webs refan el codi
de presentació...)

https://addons.mozilla.org/firefox/2584/

De totes maneres youtube té alguna mena d'API que potser seria
més estable que aquest screen scraping...

Per cert, no tenia ni idea que els videos flash es poguessin veure amb
el mplayer, vlc, etc.  De fet tampoc sabia que existís el format flv
aquest. Trobo que el més pràctic seria tenir una extensió de navegador
que es fes passar pel flash de macromedia (no sé com), extragués el
.flv del .swf i el desés a disc o cridés al mplayer, o videolan o el
que fos, o simplement mostrés el .swf com un enllaç HTML a un .flv perquè
en facis el que vulguis. Però no sé cap de les coses que s'haurien de saber per
escriure una extensió així.

La solució segueix sent no usar webs amb flash, que són una plaga...

--
Xavi Drudis Ferran
xdrudisatinet.cat