[bcn-pm] Barcelona.pm meeting

Xavier Noria fxnahashref.com
Dme Set 28 04:14:27 PDT 2005

On Sep 27, 2005, at 22:13, Xavier Noria wrote:

> Hello Tom! A friend of mine who works at HP told me you are giving a
> Perl course in HP Sant Cugat this week. We would like to invite you
> to our Barcelona.pm monthly meeting, to be held next Thursday night.
> We would be honoured to have you as a guest. What do you say?

Finalment aquest mail va venir rebotat dos cops.

Vaig passar-me pel #perl de MagNet al vespre (si algu no el conceix
es tracta d'un canal social, no d'ajuda, on xerren la creme de la
creme, com ara Randal, Uri Guttman, Abigail, Autrijus, MJD, Simon
Cozens, acme, etc., normalment sobre qualsevol tema que no sigui
Perl). L'Uri em va dir que no els consta que en Tom hagi visitat cap
grup de mongers, es veu que no li van massa els temes socials, cosa
que naturalment es del tot respectable. Tambe varen dir-me
literalment que per contra en Randal o en Damian son capaços de donar-
li una xerrada a un sol monger tancats dins d'un armari :-).

El meu amic d'HP malgrat aixo li ha deixat caure sense pressionar
aquest mati en un descans del curs, i en Tom ha dit que te ganes de
descansar i fer un xic de turisme. Tanmateix s'ha apuntat l'adreça
del Viena per si fa un pensament a ultima hora.

Aixi esta el tema, ens veiem dema!

-- fxn