[bcn-pm] Algu em pot ajuda?

Pol Jané pjaneagnunetworks.com
Dil Set 12 03:41:00 PDT 2005

Hola Miquel, Jo m'he trobat amb un cas semblant amb anterioritat abans
de migrar a Linux, i no hi vai trobar sol·lució alguna PANDA software
per que a mi respecta és la pitjor empresa a nivell nacional de
programació de'aplicacions d'aquesta mena.

Com a consell et recomano si no vols deixar d'emprar sistemes operatius
propietaris i que es puguin infectar (wiandox) que t'instal·lis un altre
antivirus.

Kaspersky va força bé o McAfee tot i que insisteixo no soc partidari de
l'ús d'aquest últim..

Salut!