[bcn-pm] Resum de Barcelona-pm, Vol 28, Publicació 5

Epifanio Herrera, Ferran ferran.epifanioaes.francetelecom.com
Dil Oct 10 03:24:02 PDT 2005

Hola,

Moltes gracies a tots, mmirare el tema de MIME-tools y el Request Tracker, a veure que tal :-)

-----Original Message-----
From: barcelona-pm-bouncesapm.org on behalf of barcelona-pm-requestapm.org
Sent: Sun 10/9/2005 9:00 PM
To: barcelona-pmapm.org
Subject: Resum de Barcelona-pm, Vol 28, Publicació 5

Envii les submissions de  llista de correu  Barcelona-pm a
	barcelona-pmapm.org

Per subscriure's o donar-se de baixa via 'World Wide Web', visiti

o si vol fer-ho via email, envii'n un amb la paraula 'ajuda' en el
títol o en el cos del missatge a

	barcelona-pm-requestapm.org

Pot accedir a la persona que gestiona la llista a

	barcelona-pm-ownerapm.org

Quan respongui, si us plau, canvii el títol de manera que sigui més
específic que "Re: Contents of Barcelona-pm digest..."

Temes d'avui:

   1. Re: API per llegir mails? (Sergio Arias)
   2. Re: API per llegir mails? (Xevi Ezquerra Elias)

Message: 1