[bcn-pm] xerrada d'octubre (i seguents)

Xavier Noria fxnahashref.com
Dis Oct 1 08:39:03 PDT 2005

Camarades, estat d'emergencia! No hi ha xerrada programada per la
propera reunio i hauriem de posar-hi remei que mai no ens n'ha faltat
de xerrada! Recordeu que tot i que tractem de que vagin al voltant de
Perl, altres temes tecnics tambe son benvinguts pero allo de la
curiositat tecnica innata en les nostres ments perloses.

Qui s'anima a prepar alguna cosa per aquesta o futures reunions
(futures son bones igualment que aixi anem emplenant la llista)? Aqui
van algunes idees:

* Com publicar moduls a CPAN
* Introduccio a POE
* Introduccio a PAR
* Tutorial de CGI::Application
* El projecte Pugs
* Overview de Parrot
* Estudi de la implementacio d'Acme::EyeDrops,
   Acme::Dot, Acme::Bleach
* Que hi ha de nou a Perl 6
* Tutorial de Catalyst
* Programacio de threads en Perl
* Tutorial d'XS
* Tutorial de SWIG
* Profiling de programes Perl
* Resum argumental de Pasion de Gavilanes
* ...

A mi m'agradaria preparar alguna cosa pero arribant a les 21:00++ el
que queda d'any (tinc una classe de 19 a 21 els dijous) no podria
presentar a una hora decent. Potser pel gener.

-- fxn