[bcn-pm] Barcelona (YAMNC2CPM)

Sergio Arias sergioacodigo.com
Dme Maig 18 02:37:05 PDT 2005

> que tal Perl on the Coast, llavors? Barcelona és a la costa

Tenint en compte que Stas vindrà des de l'altra banda del Mediterrani,
per fer-ho tot plegat més senzill, el podriem anomenar: YAMNC2CPM
BarCeloNa (Yet Another Mare Nostrum Coast 2 Coast Perl Meeting)  XD
Just kidding, amb Perl Festival 3 ja fem via.

> ja que intervinc, aprofito per dir que si no he badat boca fins ara és
> per que no sé si podré venir,

Faré el possible per gravar-ho en video i després penjar-lo al web com
vaig fer amb el darrer PerlFest. La càmera que tinc és analògica i està
feta caldo. Suposo que Stas no tindrà cap inconvenient. Per cert, si
algú té una videocàmera digital en condicions i té pensat fer-la
servir... si us plau que ho digui, així m'ho estalviaré.

Salut