[bcn-pm] Hola!

Josep Ruano jruano at capside.com
Thu Mar 31 06:54:00 PST 2005

Doncs sí, fem servir *molt* el perl.
On és la reunió? Al bar aquell quin15es tapes o algo així? És que he vist
que la gent es queixava del fum, pudor a fregit, espai, soroll....
Cap a quina hora està previst que acabi? Quanta gent hi haurà?

BTW: aprofito, encara que és off-topic suposo, que a la nostra empresa és
molt probable (no 100% segur, però 95% sí) que haguem d'incorporar gent per
programar en perl a curt plaç (d'aquí a 3 a 6 mesos), amb perfil fort de
sistemes. Si algú està interessat em pot fer arribar el CV. Si hi ha
freelances que treballen amb perl, m'interessa molt el CV i algunes
referències si és possible (clients, projectes, mòduls al cpan,...).

salutacions