[bcn-pm] Is Perl relevant any longer?

Miquel Bordera miquelbsateleline.es
Diu Jul 10 06:50:24 PDT 2005

Hola:

No estic molt posat en la conversa que venieu portant pero el que si que
puc dir es que hi ha moltes ofertes d'allotjament web que si que
permeten que un mateix es crei els seus propis CGI amb Perl (no totes,
esclar, i ara mateix molt poques de gratuites). La majoria son
hospedatges de pagament (entre 5 i 10 euros mensuals) i a mes tambe et
permeten programar amb PHP a mes de bastantes mes prestacions segons
quins d'ells. Se que abans el servidor gratuit Iespana permetia crear
CGI amb Perl pero veig que ara mateix, tot i mantenint la gratuitat,
sols permet PHP.

Suposo que es el que dius, que amb el perl si no ho fas ve pots causar
problemes al servidor. De fet no fa molt em van fer una oferta de
pagament per a un nou website que no incloia la possibilitat de posar
CGI. Els vaig preguntar si de totes formes seria possible que poses els
meus CGI i em van dir que si pero que sempre i quant ells els haguessin
revisat abans. M'imagino que aixo corrobora el que venies dient.

Salutacions.

Miquel Bordera.

Salutacions.

Miquel.