[bcn-pm] Problemilla con script

TooManySecrets toomany at toomany.net
Fri Feb 11 02:39:01 PST 2005

El vie, 11-02-2005 a las 11:15 +0100, Alex Muntada escribió:
> Podries però el resultat final no serà el que tu vols. Si ho
> hagués de fer jo, preferiria una solució més neta i te'n proposo
> dues (evidentment, en Perl TMTOWTDI):
>
>  1) Divideix el fitxer de sortida en blocs en què necessitis
>     interpolació de variables i en d'altres que no. Per exemple:

Si vistes mi segundo correo original, algo parecido a esto es lo que
implementé ayer, y la verdad es que me funciona bastante bien (dejando
de lado cuan elegante pueda ser o dejar de ser). Pero me interesa
sobremanera saber/conocer cómo implementarlo de "otra" manera.

Muchas gracias!!

Nine megs for the secretaries fair,
Seven megs for the hackers scarce,
Five megs for the grads in smoky lairs,
Three megs for system source;

One disk to rule them all,
One disk to bind them,
One disk to hold the files
And in the darkness grind 'em.

Have a nice day  ;-)               "@'/ ,. \'@"
TooManySecrets                     /_| \__/ |_\
                                      \__U_/