[bcn-pm] Sopar Perl Festival 2005

Esteve Fernandez esteve at sindominio.net
Wed Feb 2 03:59:48 PST 2005

On Tue, Feb 01, 2005 at 05:14:03PM +0100, victor jalencas wrote:
> Estic amb l'Àlex. Si fos una mica més barat, potser m'ho hagues plantejat.

Un altre que pensa el mateix :( Com a estudiant pobre (redundant :>) no crec
que hi pugui anar al sopar, però per descomptat que hi aniré al
festival!

<spam>
Per cert, que el dijous següent (dia 10) hi ha la I Jornada de
Programari Lliure de la UB, us esperem a tots! I pels qui no pogueu
venir, farem video streaming de les xerrades perquè ho pogueu seguir
per Internet.
</spam>

Salutacions.