[bcn-pm] ahir va estar be!

Jordi Bernabeu jorge.bernabeu at upc.edu
Fri Apr 29 07:24:31 PDT 2005

Hola!

La reunió d'ahir va estar força bé, interessant xerrada.

Com que casi ni em vaig presentar, aquí va un petit resum:

Jordi Bernabeu, físic, estudiant de doctorat a la UPC en temes
d'exploració de l'espai. Em dedico a simulacions numèriques com a usuari
d'un paquet de càlcul, sense programar.
Utilitzo linux a la universitat des de fa gairebé 3 anys, sé una mica de
php (molt rovellat) i estic començant amb el perl.

Aprofito per fer una mica de propaganda. Estic ficat en un projecte a
sourceforge amb un company de la universitat desenvolupant una aplicació
per generar exàmens de tipus test. Està fet en perl, obviously, i ho fa
tot en format xml amb una dtd que ens hem muntat. No sabem gaire perl
(ni xml) i hi ha moltes coses en plan chapuzas, però funciona i ho fem
servir amb els alumnes.

Si algú hi vol donar un cop d'ull i algun comentari/suggeriment/proposta
de millora o colleja per fer-ho tant brut serà extremadament benvinguda.
El projecte es diu ArchiTest, i el podeu trobar a:

http://sourceforge.net/projects/architest

Salut!

Jordi