[bcn-pm] proximes xerrades

Xavier Noria fxn at hashref.com
Mon Apr 4 03:17:55 PDT 2005

Hola! Nomes comentar que aquest mes em toca donar la xerrada (encara no
he decidit sobre que, tinc unes poques idees al cap). Aquesta es
l'ultima de la cua, aixi que calen xerrades per les proximes reunions.

L'historic de xerrades des de l'estiu passat es:

     Esteve Fernandez - Ruby                             (marc, 2005)
     Alex Muntada     - CPAN Testers                     (febrer 2005)
     Carlos Escribano - Repaso modulos XML               (gener 2005)
     Francesc Guasch  - Economia de l'Open Source        (desembre 2004)
     Xavier Noria     - Filtres de codi (source filters) (novembre 2004)
     Jose Luis Perez  - Monitorització pasiva de xarxes  (octubre 2004)
     Toni Hermoso     - BioPerl                          (setembre 2004)
     Joel Pinckheard  - i18n amb Perl                    (Juliol 2004)

Animeu-vos a preparar alguna cosa! Alguns temes podrien ser per exemple:

     * Introduccio a PAR
     * Threads amb Perl
     * Overview de Pugs
     * Com va el projecte Ponie
     * Tutorial de Parrot
     * Perl6 a dia d'avui
     * Resum de les novetats principals introduides des de la 5.8.0
     * Com fer profiling
     * Tutorial de Maypole
     * Tutorial de Class::DBI
     * Serveix web amb Perl
     * Vida i obra de Carmen de Mairena
     * ...

I un infinit+1 de coses (que ara es diu) que se us puguin ocorrer. Si
us ve de gust preparar alguna cosa si us plau envieu-me un mail que us
apuntare a la llista.

-- fxn