[bcn-pm] Mac OS X

Jordi Delgado jdelgado at lsi.upc.edu
Fri Apr 1 00:43:55 PST 2005

Hola,

Fa poc he adquirit un PowerBook de 12" amb Mac OS X 10.3
Ja porta d'origen el Perl 5.8.x

La pregunta és: Quin entorn feu servir per desenvolupar en Perl
amb Mac OS X?

Sé que com a mínim en Xavier fa servir Apple, així que espero
al menys una resposta :-))
(si em dieu que vi + linia de comandes m'obro les venes :-)))

A la llista de ports de CPAN recomanen tres coses de les quals només
una (al meu parer) tenia bona pinta: una IDE anomenada Affrus.
És "affordable" (són menys de 90 euros) però abans de gastar-me la
pasta volia saber si algú en tenia una opinió formada...
Evidentment, qualsevol alternativa serà ben rebuda.

Gracies per avançat,

Salut!

Jordi