[bcn-pm] Convertir fitxers d'Outlook Express

Domingo A. Siliceo djodjo at bsab.com
Sun Feb 1 10:13:40 CST 2004

Daniel,
> [...]
> Mira aqui:
>
> http://perlmonks.thepen.com/133774.html
>
> A veure si per aqui pots trobar una solució. Basicament és utilitzar el
> modul Win32::OLE per establir una connexió OLE amb l'OutLook. Imagino que
> hauras de consultar dins de la MSDN per trobar totes les ordres i
> paramatres OLE que suporta l'Outlook, pero qui ha escrit l'exemple que et
> mostro ja en fa servir algunes.

gràcies, però penso que no m'he explicat prou bé.

Tenim uns quants fitxers voltant un volum aproximat d'un giga que son
cópies de seguretat del temps que feiem servir Windows i Outlook Expres;
ara treballem sota FreeBSD i fem servir Mutt com aplicació pel correu.

La meva intenció es traduïr els fitxers d'Outlook a format mbox per
aprofitar millor tot aquell correu. No es cap obligació, doncs tenim
encara un parell d'ordinadors amb Win2000, però *sense perl*.

El treball de perl s'ha de fer des de FreeBSD amb els cd's on són les
copies de seguretat.
--

    Domingo A. Siliceo
    Orihuela