[bcn-pm] Pregunta sobre open2

Xavi Planas xavier_planas at yahoo.es
Fri Apr 23 03:40:22 CDT 2004

Hola,

sembla que no m'he acabat d'explicar del tot bè, eh?
:) Bè espero constestar amb això les vostres
preguntes:

- El server manager és un procés de tipus shell
programat amb C y desde el que es gestionen
característiques adm d'una aplicació.

- El temps d'espera es produeix únicament a l'arrancar
el programa (5-10s) tot i que no fa un ús intensiu
dels recursos de màquina.

- Sí, el que vull fer és pujar el programa a memòria i
poder fer crides puntuals per tal de processar la seva
sortida.

- Estic utilitzant open2 perque és l'única alternativa
que jo he sapigut trobar en els mòduls estandards de
Perl, però si existeix alguna altra manera millo
d'enfocar el tema, estaré encantat de sentir els
vostres sugeriments.

Salutacions,
Xavi