[bcn-pm] Sobre lo de las patentes...

Xavi Drudis Ferran xdrudis at tinet.org
Sat Apr 17 12:23:50 CDT 2004

El Sat, Apr 17, 2004 at 12:46:40AM +0200, Carlos Escribano deia:

> Hem estat a la conferència de Barahona, del grup, Francesc i jo només; no sé
> si ha estat també Xavier, de Caliu, que no ens coneixem personalment, qui va
> dir que hi aniria. Donat que no hem estat massa gent coneguda no van fer cap
> reunió després.

Vaig arribar tard i vaig marxar tard (pels meus plans) però massa
aviat perquè tot just havia acabat de parlar el JMG Barahona i no vaig
tenir temps de parlar amb ningú (excepte Javier Candeira, i menys del
que voldria).  Jo tampoc vaig veure ningú dels que coneixia de la
llista (no sabia ue el Kenneth fos a la llista, sí que el vaig
veure). De fet només conec dos o tres persones de la llista en
persona, que jo sàpiga.  Però amb les presses em podia passar per alt
gent. També volia parlar amb el JMG Barahona i amb prou feines vaig
poder abans de la xerrada. Ho sento però no podia agafar el tren més
tard i he de ser a Tarragona fins dilluns.  Tenia la idea que la
xerrada s'acabaria abans de les 7 i en el torn de preguntes es podria
treure el tema, però les preguntes van ser sobre la marxa i la xerrada
es va acabar a les 7:30.

Em sap greu :(.

> Les jornades terminen diumenge a les 18 al mateix local (Blasco de Garay 2,
> metro Poblesec). Si ens veiem amb ànim potser seria el lloc adecuat per a
> plantejar als presents si es pot fer algun acte com la concentració, per el
> dia 30. No sé com el veieu, o millor deixem correr a veure si a la propera
> estem més animats, a veure que opineu...

No hi podré ser, ja direu que decidiu...

--
- jo també vull una Europa lliure de patents de programari  -
 EuropeSwPatentFree - http://EuropeSwPatentFree.hispalinux.es

Xavi Drudis Ferran
xdrudis at tinet.org
http://patents.caliu.info