[bcn-pm] Sobre lo de las patentes...

Xavi Drudis Ferran xdrudis at tinet.org
Wed Apr 14 01:52:56 CDT 2004

El Wed, Apr 07, 2004 at 01:12:03PM +0200, Carlos Escribano deia:

> No sé si estamos aún a tiempo de reconvertir la concentración en algo más
> asequible, como una mesa redonda, o un seminario de dos o tres conferencias.
> El problema es que se nos echa el tiempo encima y hemos de decidir deprisa,
> convoquemos lo que convoquemos.

Perdoneu si no he acabat de llegir tot el correu i no estic al cas d'alguna cosa
important...

Efectivament, si es fa una concentració el dia 30 a les 19:00 a la Plaça de Sant Jaume
s'ha d'anunciar molt aviat. Es convoca o no?. Si en aquesta llista es vol convocar
podem buscar altres grups i començar a anunciar-ho. Però si la idea va sortir d'aquí
i no hi ha acord ni a la llista, doncs es pot deixar estar i llestos. Potser es
podem esperar a la xerrada del Barahona divendres, per si ens trobem uns quants,
però no es pot esperar gaire més...

(P.D. Avui encara he llegit correus de gent que es pensava que la concentració
era avui, convé no difundir informacions per confirmar i confirmar-les o descartar-les
aviat).

--
- jo també vull una Europa lliure de patents de programari  -
 EuropeSwPatentFree - http://EuropeSwPatentFree.hispalinux.es

Xavi Drudis Ferran
xdrudis at tinet.org