[bcn-pm] actes contra patents de programari.

Francesc Guasch frankie at etsetb.upc.es
Tue Apr 6 01:15:45 CDT 2004

Xavi Drudis Ferran escribió:
> El Sat, Apr 03, 2004 at 04:08:27PM +0200, Xavi Drudis Ferran deia:

Al final no ho he aconseguit, ningú m'ha contestat.

Per que no ? que hi veus de dolent en que els actes online i
en viu siguin la mateixa data ? No se si vas veure el meu mail, vaig
estar buscant al calendari del ffii i no deia res del 30 d'Abril.

> Hola. Ha apregut a l'agenda de caliu.info la concentració a la
> plaça de Sant Jaume el 14 d'abril. Suposo que això deu ser el
> Hi ha alguna cosa definitiva que es pugui anunciar als quatre vents, ja ?

Per altra banda, degut al plaç de 10 dies necessari per demanar
els permissos ja no hi som a temps pel 14. Ara si que necessitariem
que alguna associació amb cara i ulls ho tornés a intentar per
la segona data propossada del 30 d'Abril, també es parlava del
4 o 5 de Març. Es possible ?