[bcn-pm] protestes a la web i a Brussel·les entre el 7 i el 15 d'abril de 2004 sobre patents de programari

Xavi Drudis Ferran xdrudis at tinet.org
Mon Apr 5 02:14:38 CDT 2004

a més de recordar els actes a Brussel·les contra les patents de programari
que us vaig passar fa dues setmanes (repetits més avall), aviso (i perdó
si ho faig massa tard) d'una protesta a la web a la que costa molt menys
apuntar-s'hi:

Consisteix en substituir la pàgina principal de les vostres webs per
una de protesta com per exemple

http://patents.caliu.info/protestaweb.html

Al final de la pàgina de protesta hi pot haver un enllaç cap a la
vostra web habitual (si useu l'exemple anterior, modifiqueu
l'enllaç de cap al final). Es proposa tenir aquesta pàgina de protesta del 7 al 15
d'abril de 2004 (o si no podeu al menys tot el dia 14 d'abril).  Si hi
voleu participar, us podeu apuntar a la llista de webs en protesta a

http://demo.ffii.org/inserturl.php

Trobareu cibertires (banners) i pàgines de protesta a

http://demo.ffii.org/online.php
http://demo.ffii.org/demobanners.php

I pels actes de brussel·les d'aquí baix,m recordeu que us heu d'apuntar
de seguida si voleu accedir als actes que hi ha en el Parlament Europeu.

El Fri, Mar 19, 2004 at 09:22:38AM +0100, Xavi Drudis Ferran deia:

--
- jo també vull una Europa lliure de patents de programari  -
 EuropeSwPatentFree - http://EuropeSwPatentFree.hispalinux.es

Xavi Drudis Ferran
xdrudis at tinet.org