[bcn-pm] actes contra patents de programari.

Xavi Drudis Ferran xdrudis at tinet.org
Sat Apr 3 08:08:27 CST 2004

El Fri, Apr 02, 2004 at 08:44:36AM +0200, Francesc Guasch deia:

> Vaja, quin lio amb les dates, primer era el 30, després el 14.
> Jo estic mirant el calendari de la ffii i no veig resal maig
> , ho miro aqui:
>
> http://plone.ffii.org/calendar/calendarMonth?allEvents=1&currentDate=2004/05/01

Ho havia sentit en una llista de la ffii (bxl at ffii.org) i hi ha una
mani embastada a Lisboa aquests dies, però tampoc sé si ha agafat molt
la idea. No hi patiria gaire.

> ah perfecte, vaig a subscriure'm, podem proposar aquesta llista
> per tothom que volgui informació del tema ?

En principi la llista per discussió de pros i contres de patents de
programari, comentaris d'actualitat, etc. és patents at aful.org però
és majoritàriament en anglès (no exclusivament).

docscaliu-no-epatents at lists.sf.net en principi estava pensada per
als qui volguessin col·laborar en la campanya, més per treball
que per informació. Però com que tampoc s'està fent servir gaire per a
res si voleu la podem reconvertir.

> Jo he intentat demanar permissos per lo de la Plaça Sant Jaume,
> de moment no he rebut resposta.

Doncs si has intentat demanar permisos ja està. No cal parlar-ne
més. Espero que no coincideiixi amb els actes a Brussel·les de
14 i 15.

--
- jo també vull una Europa lliure de patents de programari  -
 EuropeSwPatentFree - http://EuropeSwPatentFree.hispalinux.es

Xavi Drudis Ferran
xdrudis at tinet.org
http://patents.caliu.info