[bcn-pm] mañana axkit

Victor Jalencas vic-barcelonapm at carotena.net
Fri Oct 24 13:04:11 CDT 2003

Alex Muntada wrote:

> * Francesc Guasch:

> Malauradament ahir no vaig poder venir, tot i que m'hagués
> agradat dir la meva sobre l'AxKit: el conec una mica des dels
> seus inicis, quan encara no s'havia aprovat l'estàndard definitiu
> d'XSLT i l'únic parser que funcionava a mitges era el Sablotron.
> Però ahir vaig plegar de la feina a quarts de 9 i també hagués
> arribat tardíssim.

Jo estava convençut que eren els darrers dijous de cada mes. Ara he
llegit la plana web i veig que era el quart, no el darrer. Com que fins
ara sempre coincidien, m'he liat... llàstima per que el Axkit sembla
força interessant.

Jo per mi repetiria Axkit, si el Carlos ho troba bé. Clar que entendria
també que no en tingues ganes, la penya hem passat :( i es comprensible.

Victor