[bcn-pm] Hola Matiners !

Xavier Noria fxn at hashref.com
Tue Jul 29 04:52:36 CDT 2003

On Tuesday 29 July 2003 08:17, Francesc Guasch wrote:

> Ara que ho penso voldria aprofitar per recordar que bé
> va anar tot, apart dels 5 minuts inicials de pànic amb
> la pantalla a l'inrevés :) . Que va venir molta gent, i
> que la xerrada d'en Mark va estar estupenda. Crec que
> va ser molt divertit, inclús potser seria apta per gent
> que no són informàtics.

I tant, va sortir tot tant be! Les xerrades collonudes, l'aula de la UPC
no podia ser millor, el restaurant escollit amb molt bon gust i amb un
menjador per nosaltres sols, i la gent fantastica. Va ser una nit molt
maca i em consta que en Mark ha quedat encantat de com va anar tot
plegat.

Per casualitats de la vida jo tambe vaig a Lisboa per feina aquesta
setmana i hem quedat per sopar dijous, aixi que li podre transmetre en
persona com n'hem quedat de contents.

Per cert, finalment varem recollir mes diners del previstos, la suma
final es de 350 euros que vaig lliurar-li ahir al vespre en nom de
tots, aixi que varem finalment cobrir les despeses sobradament.

Excel.lent, trobo que ha estat un bon treball d'equip i que tenim un bon
precedent per animar-nos a organitzar coses :-).

-- fxn