[bcn-pm] Gnuplot

Domingo A. Siliceo djodjo at bsab.com
Fri Dec 19 05:47:53 CST 2003

Hola,
estic fent-me una petita aplicació per manegar dades de la borsa. Es un
tema purament personal, adaptat a les meves tonteries.

Tinc l'intenció de desenvolupar una interfície mitjançant HTML i poder
llistar dades segons la meva conveniència en el navegador de torn (vull
poder portar-la a Mac OS, doncs el meu germà 'menja pomes'). Una de les
coses que vull fer és crear gràfics senzills per reflectir l'RSI, la
mitjana de preu o l'evolució de preu en un cert periode de temps.

Havia pensat en fer servir Gnuplot per aquests gràfics però, donat que
*mai* he creat gràfics, abans d'embarcar-me prefereixo preguntar-vos el
métode que recomanariau per aquesta tasca.

Es Gnuplot una bona elecció?
--

    Domingo A. Siliceo
    Orihuela