[bcn-pm] Miguel dice que 'si'!

Anarion anarion at 7a69ezine.org
Sat Apr 26 05:43:58 CDT 2003

A Dissabte 26 Abril 2003 12:13, TooManySecrets va escriure:

> Aprovecho para, ahora, que hay bastante movimiento, lanzar la pregunta
> "del millón":
> ¿Cuanta gente hay interesada en asistir a estas reuniones y que
> preferiría que fueran en cualquier momento del fin de semana???
>
> Enga, nos vemos ;-)

Hola, jo tampoc no he participat gaire a la llista o a les reunions, axi que
tambe aprofito per presentarme ara. Si fessiu les reunions el cap de setmana
seguramen podria venir, un dijous a la tarda es imposible per algu que no viu
a barcelona ciutat i nomes a dagafar el metro.

--

$anarion=\$anarion;

s==q^QBY_^=,$_^=$[x7,print